today!

2010-11-30 @ 21:17:19
skolan då, var väl okej, antar jag. Spanskan var sjukt chill, kollade på monsters inc, fast på spanska då, men engelsk text. haha. Me love tecknat... :D
Sen hem & så hade mamma städat mitt rum & imon så gör vi om det! Underbart!
Kommer för & efter bilder när det är klart. Lär bli lite smått pinsamt när jag visar förbilderna, men vad gör man inte för er...? ;)
Dagens outfit har jag ingenbild på men ni kan ju få fantisera lite själva om jag beskrev den tänkte jag. ;)
Tights, vitt 'långt' linne, kofta, strumpor & underkläder typ. haha.
Men nu ska jag typ göra något, good bye.
Måste dessutom ta lite bilder. gush, men jag har verkligen ingenting att ta på kort på. Ingen inspiration nånstans. Nej, måste hitta påhittiga amelia igen!
Ni har väl inte missat att puss dagen är den tredje december? haha.^^
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0