trääning.

2010-11-22 @ 21:31:29
Träning med putte idag dåe, hoppar dom två sista träningarna för denna terminen sedan får han hoppvila, kanske ngt litet språng då & då men inte mycket. :)
Gick iaf riktigt bra överlag. Ibörjan sprang han in i väggen för att slippa göra bakdelsvändning. -Fy f*n vad ont, slog i knäet... Började lipa & jag hatar att gråta inför folk. Men shiiiit vad ont det gjorde. Tokponny.
Gick iallfall bra med honom & han gjorde inte om det efteråt, kan säga att han gick sjukt fint efter det.. haha.
Julia fick vila då hon gick ganska hårt förra veckan.

Skolan idag var asum. haha, mååste berätta om "Dagens." :D
Jag skulle vara lite smart & lägga nyckeln till skåpet mellan skåpsdörren & skåpsgolvet typ. (Skåpen hänger på väggen.) Det är lixom en glipa mellan skåprgolvet & skåpsluckan.
Sen iallfall när jag ska ta nyckeln så råkar jag beta in den i skåpet. Så nycken till det låsta skåpet var alltså inlåst i skåpet... LYCKAT!
Ska då gå till elevassistenten (hon har en nyckel som passar alla skåp.) Kollar igenom alla tre arbetslagen men ingen av dom tre elevassistenterna var i skolan idag. Så ja, där sitter jag med ett låst skåp & en inlåst nyckel.
Då får jag låna ett hårspänne av ellen & sitter i tio-15 minuter & försöker få ut nyckeln. Till slut får jag ut den. Precis i tid till lektionen började.
Haha, fy fan vad vi garvade. Skulle ha filmat det ju...
& alla bara kollade på mig när jag satt där på golvet & försökte få ut min nyckel. Haha.

Tänk er att där det är svart är skåpsdörren. Där jag målat grått (på dörren) är handtag med lås. Där jag målat gult la jag nyckeln (där kan man lixom se in mot skåpet & den glipan är väll kanske 3-4 cm hög.)  & där nere där jag målat grått är det riktiga skol golvet. :)
I hope ypu understand. :)
Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

sv: helst, men det behöver ju inte vara exakt vad du vill ha i julklapp på riktigt :P utan kanske mer saker du skulle vilja ha :P

2010-11-22 @ 22:03:53
URL: http://johannagrant.shapemeup.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0