-

2010-10-07 @ 19:12:32
Har varit hos tandläkaren idag, jag hatar det. :/ Iallafall skulle dom öppna upp ngt så att min ena tand kunde komma upp fortare. Då fick jag bedövning & han sa t mig att jag skulle ta det lungt, så inget stall. ;(
iallafall.
Skolan var riktigt kul, som vanligt i min sjukt skööna klass. :'D Helt fukking underbar!
Klass fotot. ↓

Inte helt nöjd då mitt hår är heelt feelt. haha, aja, kunde vart värre. :)

& Jag & andrea fick lite kram damp, är det kramdagen så är det:D & så gjorde jag bort mig. idag igen x]]

Okej, det gör jag varje dag.

Men jag lever livet. Man vet ju aldrig när det tar slut. Eller hur? :)
& som ni vet så funkar ju inte mitt spotify, men en underbar bästa kompis lånade ut sitt. -U n d e r b a r t! :'D
Aja, nu ska jag läsa min bok som jag fick av mamma ( jag är ju såå duktig hos tandläkaren!!!) & äta lite godisnappar (världens godaste!!!)

Gulligt, jo tack. haha. eller inte. Men vadå gäller ju att bjuda på sig själv. ;)

Kommentarer
Postat av: therese

men hej snygging, vart har du varit hela mitt liv ? :D <3

2010-10-07 @ 19:14:31
URL: http://theresekasslin.blogg.se/
Postat av: therese

jaså, varför sa du inte de från början ? :D <3

2010-10-07 @ 19:45:04
URL: http://theresekasslin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0