Bloggar idag, om igår.

2010-10-10 @ 09:06:16
Först åkte jag t stallet med idag, idag oxå. ;)
Vi snackade typ massa först & tog bilder. Sen red vi ut. Gick ovanligt bra, alltid brukar dom stanna & vägra gå. Då får vi stå i tjugo minuter (minst!!) innan vi kan fortsätta. Men dom bråkade ingenting, fattar ni ingenting?!
Helt sjukt underbart. Vi red vääldigt lång & upptäckte nya vägar i skogen. Sjukt mysigt! :D

När jag kom hem
så Käkade & fixade jag mig. Sen cyklade jag & mötte tezz. Vi cyklade upp till ett par gungor, så satt vi där. Vi snackade & vad liiiite busiga. (a)
Sen messade vi Alex, så då träffade vi han oxå. & han ringde Isac, så helt plötsligt var vi fyra.

Så skulle tezz hem. Så jag alex & isac drog hem till Alex. Där var jag till elva - halv 12.

Mina helger blir alltid så underbara. :-D


Igår gjorde jag oxå en annan sak, kommer upp bild i ett senare inlägg. -Busigt, men sjukt snyggt!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0