Chilledill.

2010-10-27 @ 18:18:34
haha.

Skolan var sjukt lungt & skönt, jaa, chill helt enkelt. Även om jag hatar det ordet. Det låter så fult. xd
Idag hade vi som sagt elevensval & jag hade först datakunskap typ. Sen en & en halv timma lunchrast.(Y) & sedan svenska. Det var dagen. Svenskan var sjukt flumm. Jag lovar det kommer komma upp bevis senare ngn gång. haha. xDDD

Sen hem & nu sitter jag här. Käkar B & J och ska snart sätta på en film. Antingen någon i twilight serien, remember me, the last song eller dear John. Har sett alla innan men dom är så sjukt bra. Ska bara läsa lite i min bok innan. (:
Ha det bra, det ska jag. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0