.

2010-10-26 @ 19:11:41
En kvart bara för att komma på rubrik. KUUL. haha.

Idag har jag inte varit i stallet. Jag & mamma bestämde att dom skulle få vila, Putte är ju inte helt hundra. & Julia ja, on tar ju det ganska lungt.
I skolan hade vi Biologi prov, som jag trodde vi hade tills imon. & jag hade glömt plugga. Men vi hade läxläsning lektionen innan & prover var inte så jätte svårt. Får hoppas det gick bra, det kändes helt okej. :) annars en bra dag. (Y)
har jag varit med min vän andrea. Vi var ute & gick. Vi var i skogen, mysigt! Massa löv på marken å allt. :')
underbart väder, underbar skog & underbart sällskap. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0