Hej. Hej. Hej. Hej. då?

2010-10-02 @ 11:15:41
jag ska snart gå ner & käka frulle. Vi hörs efter det, så kanske det kommer ngn rolig outfit.
Jag lovar att det ska bli bättre uppdatering, idag. Eller nää, det kan jag inte lova. Har lovat så ofta & aldrig hållit det... Men ska försöka hinna med bloggen!


Gulligt att jag glömde publicera det. Igentligen kunde jag ju bara a raderat det & skrivit ett nytt. Men nä, jag gjor inte det. :)
När jag kom ner satt anton & tre av hans kompisar i köket, Knäppt tysta. Typ som att ngn har dött. Kollade på boxning gjorde dom oxå. Ville ju inte vara kvar där så ixade en skål med flingor / filmjölk (med massa socker som ändå blev för lite...) & tog med det upp. Nu sitter jag här & tjockar i mig frukost.
Ska försöka blogga mera sedan, då jag kanske har ngt intressant & säga. 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0