hemma.

2010-10-01 @ 23:34:52
Underbart vad kul jag har haft ikväll.
Shit. :') Kan inte säga vilka jag har vart med, då vi var olika hela tiden.
Men dom som jag var med Hela tiden (ovarsätt vem som kom & vem som gick.) Andrea,max,ebba & ludde. :)

Skolan var faktiskt riktigt kul.
Hade skördefest tema så var vääldigt chill. Hela skolan stod & gjorde massa saker i parken (mitt i borgholm.)
Jag gick mest runt & kollade på alla andra. Ända gången jag "arbetade" var dom två halvtimmarna jag skulle sälja.
Underbart säger jag bara.

Stallet gick oxå bra.
Red ut med ida. Red bara julia idag, putte har gått hela veckan så han behövde en vilodag.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0