Jag älskar värmeljus.

2010-10-28 @ 22:11:34
Så mysigt är det!

Hemma från stallet för ett tag sedan. Har fixat mig & allt det dära, nu blir det en film! (känns som om att jag tittar på det hela tiden nu...)
Har hela rummet släckt förutom sex värmeljus & två stora doftljus. Såå mysigt! mamma har oxå lovat att köpa ljus hållare till mig, just nu står dom bara i sängen. *Vilket pappa inte gillar...*
Men mamma förstår mig. (Hon älskar oxå ljus.) ;)

Red Julia & barva. Gick bra med båda. Dock var jag tvungen att rida ute i mörka padocken för att vid åtta kom ngn hundklubb & skulle vara i ridhuset...? Vilket jag hade missat helt. Aja, gick ju bra ändån.
Putte har som sagt vila nu denna veckan, så får vi se om han är bättre nästa. (:
Hoppas så klart på det.

Nu ska jag sätta på filmen, har inte bestämt mig riktigt för vilken. & för er som undrar förut (innan stallet) kollade jag på Camp rock. Gammal & för yngre, jag vet. Men ändå en bra film. :)

Som vanligt.... Ha det bra.

Bara för att jag inte orkar ladda upp någon ny bild. :)
Kommentarer
Postat av: NellieB

Att tända små ljus e liksom d bästa me hösten. Sååå mywsigt. Kan inte komma på nåt annat som e bra me hösten..jo varma goa jackor. =)

2010-10-29 @ 19:59:52
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0