LB/LB-Lördag. 23/10

2010-10-23 @ 19:20:53
Shit vad bra det giick!

LB:
Blev väldigt stressigt på framhoppningen då jag missat lite. Men han var jätte lydig inne på banan, dock ett pet. MITT  FEL! Fick framåt vikt vilket gjorde att han inte fick upp frambenen riktigt. Han petade med frambenen. Men vafan, han är ju 6 år! Beebis, ju!
Han var lydig fast med energi. :')

LB:
Han var sjukt pigg. (mellan klasserna LÅG han ner i boxen & sov, sweetie.) Grunden, nolla. = OMHOPPNING! Min & puttes andra fas 2.( vår första var oxå i tingsryd. Ni vet då jag placerade mig som nummer 11 av 97 (?) starter!)
Dock fick vi ett pet, men sånt händer. Han var sjukt fin

För mig är det skit bra & jag är jätte nöjd. Speciellt om man tänker på vad jag varit med om innan & vad jag har i mitt bagage. Det skaver fortfarande, varje gång.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0