Mina två under....

2010-10-17 @ 21:26:48
Mina två underbara dagar med Ida!♥

Lördag:
Först var vi i stallet från tolv noll noll till typ sjutton noll noll (?)
Vi red & klättrade.
Då var det bara hem, käka, duscha, packa & fixa sig. Sedan bar det upp till Ida!
Där jag hade det bättre än bäst. Galet vad mkt vi hann göra.  Vi cyklade till köpingsvik fram & tbx, mitt i natten...Med tandem! Bara för att träffa två roliga människor. haha. & så kollade vi på film, som sög. Käkade godis, som var gott. Käkade vindruvor, som gjorde att vi fick ont i magen.  & så gjorde vi massa andra saker. Kan ju inte gå in på alla saker. Hade ju vart tvungen att skriva en hel bok...

Oså var det Söndag:
Mycket av det jag skrev på lördagen gjorde vi på söndagen, eller på skifftet där imellan... ;)
Iallafall, efter frukost & sådant blev det stallet. Vi cyklade dit med tandem. Haha, hamnade bakom en liiten familj som körde moppe (vääldigt sakta.) Så vi körde bakom dom Hela vägen! haha, det var roligare än det låter. ;)
Idag hoppade vi, vilket gick asum! Slutade med att vi hoppade på 110 cm. & varken putte elr fanta brydde sig om höjden & dom blinkade inte äns. :')

Har haft galet kul & för er som inte vet det, ida är bland jordens bästaa!
Jag & hon har vart vänner i tyyp 3 år. :D ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0