önskelista...

2010-10-09 @ 10:27:33
Räknade ut att det bara är ca 76 dagar kvar till julafton! & då är det bara 77 dagar till min födelsedag. :D
För er som inte vet det, jag fyller den 25 december. Jag gillar det inte. haha.
iallafall man kanske ska börja skriva en önskelista? Jo, jag tror jag ska göra det. :D (jag måste ju faktiskt göra två... ;) )
Kommer upp på bloggen sen då, när jag är klar med den men man kommer ju på saker hela tiden som man vill ha.;)
Måste ju veta vad jag ska köpa till er så... Vad önskar ni er i julklapp? :D

Sönder redigerad bild, jo jag vet. (ser inteee ut så här.:D )
Kommentarer
Postat av: ellen

o du är så grymt söt. (L)

2010-10-11 @ 21:18:11
URL: http://ellenstavlingsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0