Skolan, stallet & fina vänner.

2010-10-15 @ 23:56:26
Min dag det.

Först skolan. Som var vääldigt chill för vi hade typ lantbruks dag. Lååter skit tråkigt, jag vet. Men det var faktiskt inte såå tråkigt. *Kan ju bero på att jag var där med 7D...* ;) Började ju åtta och trettio & slutade tretton noll noll.

Sen hem & dra ut till stallet. Där jag red båda ponnysarna.
Putte red jag typ dressyr med, medans jag red ut med Julia. Kan säga att det är mycket jobb för att få Putte arbeta sig riktigt. Då han bara tycker det är onödigt & vill bara leka hela tiden. Men det gäller att inte ge upp & försöka att hitta hans vilja, man måste gräva djupt, men den finns där. För om man hittar den, då funkar det. Min söööta ponny plutt. Julia fick bara ha lite kul, inget jobbigt alls. Min lilla tjej behöver det. :)

Så hem & fixa mig. Typ käka, duscha & allt det dära. Sen träffa Max, oscar, ludde, andrea, minna (!!!), alice, fanny & kornelia. Minna (sjukt saknad tjej.) var här i lilla borgholm & hälsade på.
Mycket skratt med väldigt roliga vänner. *känns som att jag är med dom varje helg...* ;)
Aja, man kan väll inte umgås för mycket, eller kan man det..? :)

Du är en Min stjärna & tänk att jag, jag fick dig. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0