Snart jul, ju. :O

2010-11-01 @ 00:07:41
Shiet, imon är det november & då är det ju snart jul.
Själv har jag börjar klura ut en önskelista. Men sen ska jag ju komma på julklappar till alla andra. :O
Har alltid svårt att veta vad jag ska köpa till andra... Familjen, övrig "släkt", några nära vänner & hästarna. Fast dom är ganska enkla, varsin tårta & godis. ;-)

MIN önskelista består just nu av:

◊ Parfym
.
◊ Pengar x 10000
◊ Smink.
◊ Kläder. Både "vanligt" & rid.
◊ Läder stövlar.
◊ Övriga häst saker. Så som schabrak, täcken, benskydd & sånt man inte kan få för mycket av. ;-)
◊ "Kedje" armband som jag kan köpa berlocker till & hänga på.

◊ Smycken. Arband,ringar, halsband, öronhängen osv..
◊ Att få ta hål i naveln eller läppen.

Tror det var allt just nu. Men lär fyllas på & ändras mycket innan jul. ;)
Ojj, nu är klockan över 00.00 vilket medför att det är första november!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0