Sovmorgon, näästan.

2010-10-14 @ 22:32:54
Imon behöver vi inte va på skolan förens halv nio. Vilket betyder sovmorgon typ en halvtimma. Eller så går jag upp samma tid men utan att behöva stressa? :D
Fast igentligen har jag ju "lovat" att vara 08.00 för att va social... ;)
Så bloggen vad tkr ni? Ska jag gå upp samma tid & gå t skolan kvart över 8, vilket betyder bloggning imon på morgonen, eller ska jag gå dit 07.45? Eller så kan jag ju sova en halv timma extra... hmm. svart val. ;)
Iallafall, nu ska jag förbereda mig för natten. Först ska jag bara plugga lite spanska. Sedan fixa mig & allt det dära ni vet.
Så jag säger godnatt nu. :)
Måste bara ta en pepparkaka innan jag går upp. Börjar ju få jul känslor. :')

Ni är heelt underbara, ser ju även på statistiken att ni kommer tbx... Sjukt kul! Undrar bara vad ni kom ifrån... ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0