Stallet+skolaaa!

2010-10-14 @ 20:05:47
Skolan var ju helt okej. Känns som om jag skriver det varje dag...? men det känns värkligen bra! & det är väl bra? :D
Jag bara älskar min klass, kommer ihåg när jag var skit ledsen för den (innan jag började.)...
Men nu känns det bara bäst! ;)

Stallet blev med Ida.♥ Red nere på ängen, skit vad min häst kan galoppera. :'O
Sjuuuukt underbart. Ida & jag bara kommer galopperande som dårar. Tror ni det går att få stopp på två tokar som bara tar bettet & börjar tävla mot varan? Nä, inte jag heller.
Men sjukt underbara ponnysar det dära asså. Kärleks par oxå, typ, ibland. :')
Fantasy II ♥ Vindens Love Potion. :')

Två bilder på ängen. Bilden är tagen från mitten, fick inte med hela då min ponny vägra stå still... haha. :*
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0