Tävling 24/10 LB-LA

2010-10-24 @ 19:48:55
Överstryket.

Utesluten båda klasserna, så ja, vi låtsas att jag aldrig var där. Helt klart dom värsta rundorna för oss.

Antingen var han bara jäävligt trött. (sov dåligt under natten, fuktigt/kallt, vad som helst...?)
Eller så har han ont någonstans, för Putte är inte sådan som bara stannar. Mats kommentar -Han lever för att hoppa, han älskar det.

Vi ska snacka med några vänner & se vad dom tycker vi ska göra... & så ska han få vila ett tag, bäbis.

Jag älskar min ponny. Värkligen jätte mycket. Min egna dragningskraft, han får mig att stanna på jorden.

Bild sen sommras. Vår bästa runda någonsin. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0