vadå inte orkar, har ju inte gjort någonting...?

2010-10-06 @ 18:21:14
Haha, men jag orkar ändå inte blogga. Kom på att jag skulle hjälpa till på folkan idag, så han inte till stallet. Hade ju glömt det... Aja, drar typ om 10 min, så då slänger jag iallafall in ett inlägg. Får ju inte glömma er helt. Men jag har värkligen inget kul att blogga om.

Kan ju säga att jag var i stallet igår, red båda. Gick suuper. :')
& så kan jag ju säga att plugga är skiit tråkigt.
& så kan jag ju säga att det redan har gått typ... 5 minuter. O:
Kan oxå avsluta med att säga att jag nyss kom hem från att vart ute med andrea. så klart var det jätte mysigt även om det var aningen kallt. & att det blåser ute. massa. Men det kan ju oxå vara mysigt. Ibland. :)

kul, nu har det gått tio minuter. HEJ DÅ BLOGGEN! :*
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0