ååh, dumma rubriker.

2010-09-27 @ 11:20:35
Inte för att skryta eller så men f*n vilken bra fantasi jag har när jag ska skriva rubriker. Kolla dagens lixom. Hur kom jag på den? Jag är så bra!
*önskar ni kunde höra ironin.*
Kul att ni läsare blir fler, igår hade jag ju nytt besöks rekord. Statistik mätaren stod på 134 unika besökare.
Asum.
Haha, visst är jag rolig idag? Skryta lite & allt (aa')
Vid 12 ska jag cykla t stallet.
För varken mamma eller pappa är hemma så har ingen skjus. Idag ska jag rida alla tre. Igår blev det ju inte så men idag rider jag först Julia efter det Barva & sedan efter det putte.
Ni missade inte andreas gästbloggning va? Så gullig hon är. :') ♥
Kommentarer
Postat av: ellen azuum persson

Amelia. ([email protected]) om min dåliga humor ! (::

haha, bara jag som inte fattar ? x] <33333



svar:

det är ingen som fattar x] <33333333

2010-09-27 @ 11:51:59
URL: http://ellenstavlingsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0