Andrea gästbloggar.

2010-09-26 @ 22:57:32
Jag tar mig nu tid till att skriva ett vackert inlägg till amelias söta läsare. Gör självklart lite reklam för mig själv då jag har något mindre läsare än min kända bloggkompis. Vilket jag tycker är mycket konstigt. Nejdå, min statisktik är skyhög, företag skickar massor med saker jag ska prova och skriva om. Ursäkta min dåliga humor, men man blir som man umgås! Jag och alice sover hos amelia, där det är något varmt. Vi har det mycket skoj! Mina apor sitter nu och spelar in videoinlägg, haha. Det här var väldigt svårt, för min fantasi är något dålig. Och jag kan inte säga att jag är direkt bra på ord.. Men i alla fall. Läs mer på min fin fina blogg --> Life will be a party.

Poss ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0