Bella.

2010-09-13 @ 14:55:00
förlåt för inget bloggande igår.

Just nu sitter jag & äter pizza som blev över igår. Vi brukar aldrig spara men iallafall.
Medans min stoora (väldigt stora) bamse hund sitter brevid & frågar om hon får. Ja, hon dreglar till och med.
Är det något fel på henne eller? För igår natt kom hon in & bara tog mid täcke & drog ut det? När jag låg & sov med det?!
Sen på morgonen hoppade hon upp i sängen. Även då väckte hon mig. Senare när jag skulle gå upp la hon all sin tyngd på minan ben så jag inte kom ngn stans. Knäppis hund.

Väldigt dålig bild, jag vet. Men ni överlever väl? :)
Kommentarer
Postat av: teeeezzz :d

bella är cool :d <3

2010-09-13 @ 17:41:28
URL: http://theresekasslin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0