Dressyrträning.

2010-09-21 @ 21:27:42
Shit vad bra det gick.
Jag har övat på mitt humör & vilken skillnad det blir! Så fort jag blir besviken på mig själv tänker jag "be happy"...
Det hjälper faktiskt, jätte bra tips för dom som har lite temprament som jag. ;)
Föresten, någon som har lite bloggtips? Tycker det är jätte kul att läsa andras bloggar!
Skriv gärna din egna! & om ni inte har ngn blogg skriv gärna lite om er själva. Ni vet ju ganska mycket om mig men jag vet knappt vilka ni är!
Lite tips att skriva om er själva:
-Namn.
-Bor.
-Ålder.
-Intressen.
-vad du är bra på.
Kom igen, gör det! Den som kommenterar bäst kommer få en stor fet länkning!
älskling
Min syster får stå för bilden. ;)
Kommentarer
Postat av: Andrew :'3

Ehm.. Du borde känna mig. Men jag har cp trist. o:



Jag heter Andrea, men har tusen smeknamn. Inget jag stör mig på dock. Kommer från öland, bor på öland med mig familj. Vi bor i en 4 tror jag. Rätt så centrerat i den lilla stad man knappt kan kalla stad. Född 98, men det märks knappt.. Eller? Det som intresserar mig just nu är att få tag på en lagom billig gitarr. Haha. Något av det bästa jag vet är att vara med vänner, du är inräknad, och lyssna på musik. Gillar på något sätt att skriva också, dock inget som jag är bra på. Men övning ger resultat. Något jag är bra på.. Jag tror jag är sjukt duktig på att göra frukost. :'D Om det finns rätt varor hemma. Läser rätt bra, tycker jag.. Äsch jag orkar inte, det var i alla fall två saker. Ha det best min fina ;* <333333333333333

2010-09-22 @ 07:11:32
URL: http://lifewillbeaparty.blogg.se/
Postat av: Minnie

Aww , Alexia är juh bara så söt , fast hon kna nog aldrig bli sötare än dig <3

2010-09-23 @ 13:36:53
URL: http://mightbeparanoid.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0