Har aldrig några bra rubriker.

2010-09-09 @ 15:59:15
Bloggen ska inte behöva bli lidande för mitt dåliga humör. Det har faktiskt blivit lite bättre när jag vart i skolan/stallet eller någon annan stans där jag inte behöver tänka så mycket på det. Det blir alltid värst när jag är själv.
Iallafall. Skolan var rätt Okej, hade hålltimma på Engelskan, Christina var sjuk. Typ hela klassen stack t netto. För mig blev det godis. hehe.
Ska snart t stallet med Ida & sedan hoppträning med Collin. Ska bli kul. :)
Snaaart ska jag lägga in bilderna från antons kamera från gislaved. Men jag är lite seg, men det vet ni nog redan.
Haha. Hej då.
:)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0