inte hemma själv.

2010-09-25 @ 18:50:39
Snart kommer familjen hem & då är jag inte själv längre.
Jag gillar faktiskt att vara själv, fixa mat & ta ansvar. Men just nu är allt underbart. Har en godis skål, har musiken på högsta volym, en varm te kopp & sitter framför datan.mhh. :')
Ska läsa lite bloggar & leva livet. Imon blir det stallet & sen kanske träffa någon fin vän?

Idag gick ridningen jätte bra.
Red men Louise & hade jätte myysigt. Prata massa. Städade & smörjde, det var kul. :)
Red ju såklart oxå, Julia i paddoken & putte red vi ut med. Louise red sunday i paddoken med mig & tamme red hon med när jag red putte. Toppen ju.

Även om det finns massa jag vill ha, så Flyter mitt liv på. Underbart.

Bildbrist.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0