Jag vet att mina rubreiker är bra.

2010-09-19 @ 11:52:13
wilmaaaaaa om Godnatt.:
Ja det skulle vara skit kul :)
Saknar dig, och du har ju blivit jätte söööttt!!
GASH!
Då fixar jag det ngn dag, när jag värkligen orkar. För det finns såå mkt om dom. :')
Har jag blivit söt? haha, du är för underbar.Saknar dig jätte mycket, hann ju inte ses i sommar. :
(

& så har jag inte så mycket att blogga om nu på morronen. Kan ju säga att jag drömmde om han praktikanten i ICA reklamen. Han tänkte ta mig bara för att jag tittade på han. Venne fan? & så drömmde jag att jag satt på planet på väg t thailand så bara hoppar vår familj av planet i farten & det bara körde iväg.
Jag hörde av en kompis att om man drömmer ngt helt random som om att frihetsguddinan & eifelltornet srår brevid varann så är det för att man är stressad i livet. Hoppas ni förstår min dåliga förklaring.
Kommer snart en dagens låt för andrea ville att jag skulle ta ngn låt så jag gör det nu på en gång så jag inte glömmer! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0