Jag=nötskal

2010-09-21 @ 22:07:31
Lite rolig fakta om mig:
  • Jag är bäst på att trilla, tappa saker & skada folk runt om kring mig. Ojämn asfalt är ett helvete.
  • Jag är väldigt smart!!!!!!!!!!!!! Fattar skämt & såntdära på en gång!!!!!!! ( eller inte.)
  • Jag är blyg & älskar när folk kommer fram & pratar med mig.
  • När jag väl lärt känna någon kan jag aldrig hålla käft. Pratar om allt & har väärldens tråkigaste humor.
  • Jag får väärldens dåligaste samvete för små saker.
  • Är skit rädd för att få dåliga betyg.
  • Jag älskar toy story!
Kul fakta va? ;)

[ser inte så illa ut, men tro mig, det känndes!]
Förra året när skjussade en kompis på en BMX utan bromsar. Dagen före ölandshoppet, ja, ni ser mina vita ridbyxor.Ansiktet får ni inte äns se. haha, säger jag bara. Fy vad jag skämmdes under ölandshoppet. Såg (utan underdrift) cp ut! fy fan.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0