no uppdate.

2010-09-22 @ 18:59:55
Förlåt.
Men jag mår jätte illa, orkar värkligen inte. Fick gå hem från skolan & jag hatar att missa skolan! Jaja, vi får hoppas jag blir bättre snart! Kommer få vara hemma från skolan imon, får väll roa mig med något kul.
Har äckligt ont i huvet. TYCK SYND OM MIG!!!
Eller gör inte det, det är inte ett dugg synd om mig. Men jag skyller ändå på att andrea har smittat mig.
-Dumma underbara älskade granne & bästa kompis!
Nu får ni inte ens en bild bara för att jag är sjuk. :P
Kommentarer
Postat av: Andreaaaaa

Tror faktiskt inte att huvudvärk kan smitta,underbara flicka. Men du får väl skylla på det då. ;] <3333333333333333

2010-09-23 @ 18:37:12
URL: http://lifewillbeaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0