Riktigt långt inlägg.

2010-09-28 @ 21:43:29
För att jag har uppdaterat så dåligt. Hoppas någon liten gullig läsare orkar läsa. :)
Träning för mats idag, gick bra. *punkt* haha, nej då. Var väldigt bra träning för mig & putte, ganska svårt men behövligt.  Gjorde ju såklart mina missar ibland, men träning ger färdighet. orkar inte rita en bana, försökte med det blev heelt fail. x)
Fram-tbx-höger-vänster-ojj höger-vänster. Fel hinder. Typ så. ;) Men bra träning vart det!

Julia fick vila.
När jag tränar den ena brukar den andra få vila, lixom som deras egna dag. :)

Skolan var helt okej.

Förutom att man blev typ "strypt" en gång & fick armen avbryten två gånger. Aja, sånt får man leva med när man går i min klass. Haha, underbart. ;)

& så är jag jääävligt arg på min hund. som äter upp mina kläder. ;@
Men ändå kan jag inte skälla på henne. arrgh.

Måste bara berätta oxå...
I tingsryd om ca. en månad ska jag debutera LA med putte. Lixom lite kul bara. Ungponny klass förstås.
Sen kommer jag bara nolla två lätt a i ungponny klass för att ha det klart, sedan ska jag hoppa LB tills vi värkligen vill gå upp t LA & hoppa avd. A. Efter att vi blivit säkra på LA & hoppat ex.antal nollor där ska jag gå upp t Medelsvår & ska kvala oss t sm. Fy fan vad kul det skulle vara.
Så år vi se hur långt vi kommer komma, har ju faktiskt 5 år på mig. & jag tänker inte sälja honom innan jag fyller 18, om det inte händer ngt oväntat.

Med honom kommer jag kunna ta mig till toppen, jag ska kämpa & jag ska nå det.
Lixom kolla, han hoppar lb utan att äns ta i. :')

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0