varför rubriker, jag suger på de.

2010-09-15 @ 20:37:44
Jag hatar rubriker, jag kommer aldrig på ngt bra.
Iallafall, skolan gick väl bra, som vanligt.
Jag har vart trött & utsliten i flera dar så mamma tyckte jag skulle hoppa över stallet idag, så jag gjorde det.
Jobbar fortfarande på headern men jag har inga bra bilder på julia, någon som vill ta ngn dag? ;)
Igår var dressyrträning, gick inte bra. Blev övertid, en & en halv timma denna gången oxå. Jooobbiiiigt!
VILL NI HA SMAKPROV PÅ HEADERN?
Kommentarer
Postat av: alice

ja vi vill ha smakprov :D <333333

2010-09-16 @ 08:55:40
URL: http://acuteteddybear.blogspot.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0