Vindens Love Potion-5/9- TÄVLING

2010-09-08 @ 16:09:27
Final, LB- Gislaved.
Blev ju B-finalen då han inte är kvalad till LA.
Han var så sjukt mycket vaknare idag. Både framridningen, framhoppningen & inne på banan. Han var lixom, gladare. Kan ha vart den långa resan & så kanske han inte sov riktigt natten innan (?)
Iallafall, idag intalade jag mig själv att inte klanata till det & sa hela tiden för mig själv " Vi klarar detta, vi är bäst!"
Det funkade värkligen! NOLLFEL. Tyvär var det en A:0 så den som har minst fel & red banan på snabbast tid, vinner. & jag glömde en sväng, men kom fyra, så precis utanför placering. Det var en strucken så hade den vart med så hade jag blivit placerad. & hade jag inte glömt att svänga snabbare på ett hinder så hade vi kommet trea, för trean hade bara några hundra delar bättre än mig. Typiskt.
Men han var så jävla fiiin! Det hindret han hade stannat på dagen innan, där stod det ett nytt hinder på samma ställe med samma skugga. När jag vände upp mot de så såg man ( berättade en kompis) att han drog tag mot hindret & visade värkligen att han inte skulle stanna mer. Söta bebis pojken. :')
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0