-

2011-04-02 @ 15:19:38
Have you ever done something you can't change,
something you can never rearrange
I have
have you ever been so sad you can hardly stand,
lying on the ground head in your hands?
I have
I can feel it all down deep inside
but oh, I want to let these feelings rise
but I don't want cry
I know it will be fine
Have you ever tried to smile
and hide you pain,
even though you're not really okey?
I have
You try to be proud of who you are
but still you got to let those teardrops fall
but I don't want cry
I know it will be fine
Kommentarer
Postat av: Anonym

du tror hela tiden att du är så cool rolig och allt det där.... men du är inget av det!! Du är en tönt som tror du är bäst

2011-04-02 @ 15:50:07
Postat av: täss

mogen person som inte vågar stå för sin åsikt kände jag där..



texten är så sjukt **** ****** bäst.

älskar den. :* <3

2011-04-02 @ 19:03:23
URL: http://gatess.blogg.se/
Postat av: Mikaela

haha asså seriöst, varför kommentera så som den anonyma gjort!? Jag menar, du har väl aldrig skrivit 'jag är bäst o cool o allt det dära' ? jag tycker iaf att du verkar va en riktigt skön tjej som skriver vad du tycker o tänker :) stå på dej! :)

kände att jag ville kommentera detta , för jag hatar anonyma som skriver ngt som som är sjukt onödigt xd

2011-04-02 @ 20:26:43
URL: http://www.mikaelaberglund.bloggplatsen.se
Postat av: Tess me z

Plutten, de är bara avundsjuka ! Puss påre

2011-04-02 @ 22:23:28

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0