all I think about.

2011-04-03 @ 19:37:37
-Raderat.-
Publicerade men gör om inlägget. Känns helt enkelt bättre så! Ibland, eller ganska ofta, skriver jag någonting men ångrar det senare. Jag tror det är så för ganska många..
I brist på annat så kör vi nummer fyra, thereses val av nummer.. ;)
.
4 saker ni inte visste om mig: (eller som jag tror att ni inte vet.)
• Jag kollar mig i speglar olagligt ofta..
• Jag jämför mig med alla andra, vilket inte är bra... 
• Jag har prestationsångest när det gäller skolan, ibland under prov vill jag bara gå ut & gråta. Alltså om det går dåligt.
• Jag kan stå & kolla mig i spegeln & säga "fan vad ful du är." & sedan säga med annan röst "fan vad fin du är." Fråga inte varför, jag bara gör det.. 
.
4 saker jag vill just nu:
Ha sommar! (Vem vill inte det..?)
• Ha pojkvän, inte bara ha en 'pojkvän' utan en som verkligen älskar mig. Playa runt? OHNEJ, hatar det.
• Att det ska gå riktigt bra nästa helg, en nolla hade verkligen suttit rätt!
• Gå ner i vikt, få tillbaka plattmagen. 
.
4 personer som betyder:
-åh, har så många som betyder att jag inte bara vill skriva fyra..-

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vi kommer och hejar på dig!!! Kram

2011-04-03 @ 22:13:04

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0