Allt för dig andreeew :D

2011-04-17 @ 18:36:10
Nu sätter jag mig & skriver ett inlägg, även om jag snart ska iväg & egentligen inte har någon ork att skriva. Hihi, But I do it... Why? För min kära vän ville det..
Dagen idag har varit sjukt nice! Vid tolv gick jag, Andrea, Alexia & Amadeus till enpark här på lilla bygden HAHA, Eller staden.. Vi fikade lite & så.
Sedan kom Anton & vi gick till slotten & käkade glass.
.
Sedan gick vi hem hela vägen men med stopp, lilla amelia var ju tvungen att knäppa kort på fina saker hon såg under färden. ;)
.
När vi kommit tillbaka ville varken jag eller andrea in i våra små hus, så vi gick en runda på stan också. Om man nu kan kalla Borgholm för stad...
Hoppade in på Netto vilket slutade (efter typ hundra år då vi var tvugna att gå igenom alla hyllor det det bland annat fanns läsglasögon med lampor. Jaa, tro mig det var lampor på sidorna.) med en påse nappar!
.
Sedan var det bara att gå hem & somna en halvtimma. Hade nog fått för mycket sol & för lite dricka i mig under dagen!
Nu ska bara alexia & amadeus hoppa i säng sedan följer mamma med mig till stallet för att gå med mig en runda när jag rider. Hon ska få se våra problem som har blivit mycket, mycket värre än vad det brukar. Bella (hunden) får också följa med..
.
Jag har en väldigt god nyhet också..
JAG SKA FÅ LÄGGA IN ALLA MINA BILDER PÅ DENNA DATA DÅ DET VERKAR TA LÄNGRE TID ATT KÖPA EN NY ÄN CAD DET VAR TÄNKT. SJUKT GLAD, HAR SÅÅÅÅÅ MYCKET ATT VISA ER!

osminkad från igår. (;
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0