amelia är väldigt sur, men låter inte det förstöra dagen

2011-04-30 @ 14:36:59
Dagen kommer bli fett nice! Jag skämtar inte.
Vid ungefär fyra åker jag en snabbis till stallet, rider & så. Sedan hem, duscha, fixa sig & allt som hör till det. För att sedan åka upp till Ida & grilla. Vet inte riktigt vilka vi blir men tydligen hur många som helst. Haha.
Vet inte när jag kommer hem, eller någonting. Men satan vad kul jag kommer ha!
Kommer nog inte bli så mycket mer uppdatering ikväll, eller idag överhuvudtaget. I så fall blir det innan fyra. Kommer jag på någonting att blogga om kommer jag även göra ett tidsinställt.
.
Är det valborg så är det!
Du vet vem du är & du öppnar fan inte din käft igen & berättar för mig hur mina hästar ser ut.
-Idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0