Dagen då

2011-04-22 @ 11:39:04
Tänkte gå igenom dagen, det är ju faktiskt lördag & allt!
Antingen får jag gå dom 6 kilometerna till stallet eller vänta tills fem då mamma kommer hem.. Aja, till stallet ska jag i alla fall! Är så satans ridsugen så det är inte sant! Ska försöka få in så ja kan rida båda.
Sedan ikväll, kanske kanske kanske jag ska iväg & grilla igen! haha, en gammal kompis som flyttade från öland är på besök i helgen & då ska vi grilla vid stranden & ha riktigt mysigt! Men det är helt beroende på när jag kommer hem från stallet, vissa dagar behöver jag helt enkelt min tid & idag är en sådan dag.
.
Ska snart ut med Bella på en lång promenad, det älskar hon och jag!
Kanske har en kär granne som vill med också? Får höra med henne!
.
Update: det är inte alls lördag, det är fredag + mamma slutar fyra. -haha, fail av mig..

Helt klart en favorit!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0