Dagen/natten/morgonen

2011-04-23 @ 16:01:10
Igår efter att jag ridit Potion hämtade vi Fincha sedan åkte vi hem till mig, jag duschade vi käkade & träffade sedan Andrea & Minna. På vägen till Ica träffade vi även Julia. Slutade med att vi grillade allihopa, Andrea, Minna, Julia, jag & Fincha.
.
Vi gick hem, kollade på the ring stack sedan ut igen. Gick in & ut ännu en gång. Då gick vi sedan hem igen runt 5. Somnade runt halv sex kanske. Dock var vi då bara Fincha, jag & Julia. Eller alltså Minna & andrea stack efter filmen runt 1.
.
Fincha åkte hem vid halv 12 & Julia vid 2 kanske? Nu ska jag snart till stallet & senare träffa Ida.
& GLAD PÅSK ALLIHOPA!
Tycker Potion är riktigt fin i kroppen, hehe, bara för att få skryta lite..
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0