Dusch i killdeo

2011-04-12 @ 16:48:46
Igår var jag ute & gick med både Julia & Potion. Potion & jag var ute i ungefär en timma & tio minuter medans jag var ute med julia i ungefär 45 minuter. Det var sjukt underbart väder, + 22°C & skinande sol!
Idag blir det inget stall. Så vet inte riktigt vad som händer.
-
Skolan var väl normal, dock blev jag, Ellen & Therese helt nerdränkta i 'spray deo' av en kille i klassen. Ska inte prata illa med någon men kan ju säga att han är en av dom mindre omtyckta av mig..
Nu ska jag kanske träffa någon eller baka.. Hehe, vet inte riktigt. Luktar ju sjukt mycket kille & dessutom har jag ont i halsen.
Cupcakes! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0