Elevens val

2011-04-19 @ 17:08:30
Idag var det eleven val i skolan, jag fick hjärnarbete & fåfängans kemi. Varför valde jag då sådana tråkiga ämnen om det nu var elevens val..?
Jo, kan säga att det mer eller mindre bara fanns sådana här altenativ, men det var faktiskt helt okej ändå!
I hjärnarbete arbetade vi först med uppställning, vilket var väldigt väldigt enkelt & sedan fick vi spela spel eller lösa kuber & sådant. Detta var alltså vad vi gjorde hela förmiddagen.
.
Efter det lunch & sedan fåfängans kemi. Jag tror jag vet vad ni tänker, jag tänkte ungefär samma sak när jag hörde det först- vad f'n är det?!
Jo, vi skulle göra smink bort tagning/ handkräm/glidmedel.. Eller det skulle vara smink bort tagning men det är inget jag skulle vilja sätta i mitt ansikte, hehe, så vi gjorde helt enkelt om det glidmedel. HAHAHA! Sedan skulle vi även göra badbomber, men som smink bort tagningen så skulle jag aldrig bada med dom.. Vi gav istället bort våran 'deg'.
Nu vet ni det också, viktigt information, eller..?
Som ni kanske förstod efter att jag berättade om vårat så kallade 'glidmedel' så jobbade jag med Therese & Ellen. HAHA, galet!
:D

Not a picture from today..
Kommentarer
Postat av: Tuva

sv; Okej :))

2011-04-19 @ 19:52:31
URL: http://tuvawodmar.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0