Fri som en fågel

2011-04-29 @ 00:49:53
Ofta när jag är ute med kameran så blir det tusentals bilder & då har jag ändå rensat väldigt mycket!
När jag, Andrea & mina små syskon var i parken för någon vecka sedan så var det ett tillfälle när min kamera knäppte väldigt mycket. Jag undrade lite hur jag skulle dela upp bilderna men bestämde mig sedan för att dela upp dom i olika "teman". Alltså nu blir det fåglar, vilket jag tycker är väldigt fina djur. Vem vill inte kunna sväva uppe bland molnen?
Ja, bilderna är tyvärr förminskade..
Tyvärr blev vingarna suddiga..
Visst har vi en fin liten park mitt i Borgholm? Den kallas ankdammen då det är som en damm mitt i där det mer eller mindre alltid finns ankor.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0