haha, världens gulligaste

2011-04-24 @ 16:42:29
Vet ni att jag i svenskan för typ 2 veckor sedan fick lära mig att på rubriker har man aldrig punkt. Så sedan dess har jag försökt att inte använda punkt där. Som ni vet är jag ju mycket för att använda punkt, jag använder nästan alltid det. Hehe, har fått X antal kommentarer om det när jag smsar med någon.. Bland det värsta om finns är att få ett långt sms utan en ändå punkt, utropstäcken, frågetecken, kolon, så man helt enkelt måste gissa själv när nästa mening börjar. Nej, fet diss på det!
.
I alla fall, det rubriken handlar om är när mina två små syskon en 3 åring & en 4 åring har en disskution tillsammans.
Hehe, bara för det kommer jag inte ihåg vad dom sa.. Men det var i alla fall riktigt gullig! Var någonting om peter pan.
Nä, nu belv inlägget helt omeningslöst. Men aja, ska ut i solen igen. Puss.
Hihi, bild på fölis i stallet, som i sommar blir ett år! Ser bara allmänt cp ut på bilden men är men är egentligen mycket sötare..
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0