hallådärbloggen. Typ?

2011-04-15 @ 15:24:02
Humöret har idag verkligen varit på topp! Kan kanske vara för att det är fredag eller kanske för vädret..? ;)
22°C grader, skinande sol & nästan ingen blåst alls. Kärlek på det!
Dagens planer är att först åka till stallet, rida & allt som hör till. Sedan hem, duscha, äta & sedan fixa sig för att åka iväg till några kompisar.
Vi ska troligen grilla marschmellows(Stavning?) & ha riktigt kul! Även om jag inte kan lägga in bilderna ska nog kameran vara med. Ni får ju antagligen se sedan när jag kan lägga in dom igen oså..
.
Igår hann jag inte blogga när jag kom hem. Var hemma runt nio & ja, då var det bara att hoppa in i duschen & sedan kolla på Big brother.
Men det gick i alla fall jätte bra, dock så drog han ner huvudet & drog i väg med mig x antal gånger, haha, bjöd även på några bocksprång. Bus pojke! Aja, vill inte gå så detaljerat in på mina ridpass. ;)
Puss!
Bara för att vi är så satans söta & jag saknar emma som jag inte sett på evigheter!
Kommentarer
Postat av: Emma :)

jag saknar dig med finis! <3

2011-04-15 @ 19:39:31
Postat av: NellieB

Här e humöret på topp oxå. Känns i hela kroppen att d e vår.

Du ska veta att jag tittar in då & då på din blogg.

Ha en bra dag imon. Kram N

2011-04-15 @ 21:54:14
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: wilma

Svar: JA det kommer vi! Längtar så jäkla mycket!!!

Saknar dig sweety!

2011-04-16 @ 00:37:55
URL: http://grindisryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0