hej älskling, du är allt jag vill ha!

2011-04-06 @ 18:13:09
Förlåt för kladdigt inlägg det förrförra, men var ju i skolan & läraren kom precis & vi fick egentligen inte vara i klassrumet osv. Blev alltså lite stressigt!
.
efter som jag ska tävla i helgen & det var träning både måndag & tisdag så får Potion vila idag. Var i ställe ute en runda med Andrea, vi joggade ungefär totalt halva & gick halva. Hehe. Vi har ju lite träning vecka, satsar på plattmage nu till sommaren!
Annars har jag väl inte så mycket å säga, varit väldigt chilledill dag i skolan. Faktiskt nu när jag tänker efter så har vi inte gjort någonting jätte jobbigt. Det älskar vi!
.
Imon ska jag rida med Louise, vet inte riktigt hur/var men det blir som det blir.
-Har ni någon gång gillat något så mycket att varje gång ni ser han/hon känns det som att man ska spricka? Så är det för mig, just nu.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Fin blogg, vad gör du??:D

2011-04-06 @ 19:50:41
URL: http://rosamallan.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0