Hello, ännu en elevens val dag

2011-04-20 @ 16:56:05
Fast idag hade jag på förmiddagen franska & eftermiddagen racketsporter. Franskan var kul, men inte mer än så. På racketsportena så spelade vi tennis i tre timmar, ja sen blev väldigt långtråkigt. Vi brukar ju göra det på rörelserna (4 gånger i veckan.) men det är i mycket, mycket kortare tid & då är det rätt kul. Men 3 timmar, fyyfan!
.
Jag är rätt negativ & skriver ofta att det gått dåligt & min att potion bråkat. Vilket gett mig lite dåligt samvete. Potion är en ponny med väldigt, väldigt mycket vilja & humör. Han är dessutom inne i en väldig trotsig period. Men han är fortfarande min ponny, mitt allt & jag älskar honom lika mycket för det.
Men jag vill inte vara en sådan bloggare som skriver att det gick jätte bra när det inte gjorde det. Jag vill verkligen skriva hur det faktiskt var & vara helt ärlig. Gick det inte bra skriver jag att det inte gick bra, gick det bra så skriver jag att det gick bra!
Men efter som vi har det som vi har det, så vill jag inte skriva så detaljerat om hur/vad/vart jag red. Hoppas ni förstår?
Men kan ju passa på att skryta lite om att Lena (dressyrtränaren) tycker att Potion är riktigt fin & säger att han har väldigt bra 'naturlig hoppteknik'. Det kunde hon säga utan att sett honom hoppa utan det såg det på bakbenen. eller vet inte riktigt hur hon såg det. Hehe, hon förklarade men det var något knepigt. Heheh.. ;)
.
För övrigt så har vi kanske hittat en intresserad av Julia på riktigt. Har haft några vi bara snackat med men som det inte blivit någonting med.. Men om 4 veckor kanske, kanske det kommer några & kollar på henne. (dom skulle först på semester.)
Både glad & ledsen. Den dagen jag lämnar henne på sitt nya ställe med sin nya lilla ryttare, kommer vara den jobbigaste dagen på sjukt, sjukt länge! Julia<3
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0