helloeverybody!

2011-04-03 @ 15:08:16
Vaknade halv 1 idag. hehe. Kvällen igår vart galet lyckad, faktiskt! Hehe, vet att jag var lite skeptisk innan men det slutade ju bra.. ;)
Kom hem runt två inatt & somnade någon gång efter det. Vet faktiskt inte riktigt när.. hehe.
Idag blir det nog inget stall, men det passar bra då det är träning imon & han var inte alls lika het igår som han brukar, så som sagt en liten vila passar bra.
Dessutom har jag ingen skjuss föräns halv nio & då är det lite sent.
.
Igår skrittade jag han en runda, var ute i ungefär 50 minuter & det gick satans bra. Han bråkade ingenting det är sådana små saker som gör mig glad!
.
& vet ni hur det känns att alla gånger jag har suttit & gråtit, alla gånger jag bara velat ge upp & alla timmar jag lagt på att försöka få han att gå framåt när vi är ute, äntligen gett resultat! Har aldrig låtit honom vinna, aldrig vänt för att han velat det. & äntligen så går det framåt. Underbart!
.
Ronja, så fort startlistorna kommit ut så lovar jag att skriva när jag ungefär börjar! Kul att ni vill se när jag tävlar! Kram.

Nobody perfect, we all have a bad side. But for me, I can't find something better. ♥
Kommentarer
Postat av: Natalie

Är det storlek ponny på schabraket? :D trodde de bara fanns i full men de såg så litet ut :)

2011-04-04 @ 14:17:22
URL: http://hakkila.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0