Illamående, uschaaa

2011-04-16 @ 15:00:47
Igår var vi ju som sagt & grillade. Jag och några riktigt underbart roliga kompisar! Vi grillade marchsmellows & drack cider. Efter att vi varit på stranden ett tag så stack vi till en 'lekpark' där satt vi i en snurr sak & snackade, skrattade & allt som hör till det.
Dock efter ett tag så mådde jag (&flera andra) så satans illa. Om jag inte berättade det så snurrade den runt, runt, runt & runt. Hehe.
Sedan var vi väl hemma igen runt 11. Killarna skulle upp vid 6 imorse då dom hade match, därav den tidiga hemfärden.. ;)
Dessutom har jag ett hack mitt i knäet, när vi skulle sätta igång engångsgrillen får jag in en matallbit i benet. Det gjorde inte ett dugg ont men det blev väldigt djupt. HAHA, fy satans vad klantig jag är!
Det gäller att bjuda på sig själv! Osminkad & allt...
Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. Kram på dej sötis.

2011-04-16 @ 20:56:29
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0