Kalmar

2011-04-28 @ 11:41:02
Idag som sagt ska jag och mammi åka till kalmar.
Vi ska in till staden & även till Annas hästshop. Har vi tur kanske vi hoppar in på cheval också, men det är inget vi har snackat om. Vi brukar inte komma iväg så ofta då mamma jobbar väldigt mycket & när hon inte jobbar har hon rätt mycket annat för sig, så därför dom gånger vi kommer iväg brukar vi göra allt möjligt!
Blir inte förvånad om det blir någon fika också, hehe. ;)
.
Men jag kanske uppdaterar med mobilen senare, antingen ett mess eller med mammas. Så kanske jag även kan bjuda på videoblogg sedan med vad jag köpte! Det märker vi. Ciaao!
.
Igår så drog jag ut någon gång runt halv ett, träffade samuel, hugo & felix. Sedan drog samuel & sedan så gick vi hem till mig. Var här några timmar & sedan skulle dom dra hem. hehe, egentligen hade jag tänkt lägga mig tidigt igår men det blev om det blev. Är det påsklov så är det!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0