Klipp dax!

2011-04-29 @ 10:20:37
Idag ska jag äntligen bli av med min alldeles för långa utväxt! Ska nämnligen om en kvart vara hos frisören där hon ska slinga & klippa mitt hår. Vill egentligen inte klippa något särskilt men bort med det slitna i alla fall.
Dock tycker jag det är lite läskigt att gå till frisör. Lixom bara se håret falla av & man har ingen aning om vad den som klipper tänker. Tänk om jag får en idiot till frisör som rakar bort allt (!!!) Inte för att jag tror det men man vet ju aldrig..
Nämen måste börja gå!
Dagens outfit:
Allt från igår utom underkläderna..
Kommentarer
Postat av: minna

heeeej finate :P blev fett avis på ditt linne vart har du köpt det ? :D <3

2011-04-29 @ 16:16:52

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0