Måndag

2011-04-25 @ 21:30:03
Vaknade ju som sagt hos Ida men kom hem runt 12, glömde min mobil där. Det var lite mindre kul, hehe.
Låg & stekte i solen i några timmar när jag senare träffade Alice & Andrea. Vi cyklade ner till stranden men blev inget bad då jag kan säga att det var sjukt kallt! (Badar typ aldrig förutom när jag inte har alla sinnena i fulla bruk, ta det som ni vill!)
.
Sedan köpte vi glass & cyklade till parken för at sedan cykla hem till Alice. Så cyklade vi sedan tillbaka hem. Käkade & kollade på Peter pan & nu sitter jag här.
Så har jag äntligen fått tillbaka min mobil! ♥
Hehe, aja, försöker ladda upp resten av bilderna sedan nybro men det går inte. Är så sjukt segt!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0