mat från grannen

2011-04-29 @ 17:40:50
Haha, vi bor typ precis brevid borgholms godaste resturan, pappa blå!
Bara för det kom maten preciiis nu! Men ska kanske till stallet efter maten, det märker vi! Potion mår inte dåligt av att ta det lugnt. Tvärtom faktiskt, han blir väldigt trött i huvudet om han går alldeles för hårda pass alldeles för mycket. Som lena min dressyrtränare sa:
-Han har väldigt god fysik men blir trött i huvudet.
Mormor är här & jag fick min påskpresent av henne, ett halsband med ett stort A.
.
Minna, linnet är från H&M. :) Puss!
Halsbandet. Vet ni hur ovant det känns med så kort hår? Haha, men jag är faktiskt nöjd! :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig som faaaaaaan



btw. så blev håret überfint. :D <3

2011-04-29 @ 17:52:29
Postat av: minna

fint halsband okejj tack då vet jag ^^ <3

2011-04-29 @ 18:34:49
Postat av: Sara Carlsson

sv: det fanns en "tvättlapp" på schabraket, som på vanliga kläder, så läste på den :)

30 grader i tvättmaskinen och det ska inte torktumlas

2011-04-29 @ 20:19:51
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0