Min kväll

2011-04-21 @ 23:35:35
Efter att suttit hemma & deppad över att inte kunna åka till stallet då jag
1. Verkligen taggade hoppträning. 2. Var så sjukt ridsugen!
Så drog jag i alla fal ut på en timmes promenad/jogg med Andrea för att sedan gå hem & baka sockerkaka. När vi bakat tog vi med oss lite fika & satte oss ute.
Vi träffade sedan några kompisar vilket ledde till att vi blev ute längre än tänkt. Kom i alla fall hem igen runt 10, precis i tid till big brother. ;)
.
Ska nog snart gå och lägga mig då jag är trött som satan & har varit det i flera dagar. Hehe, både i onsdags & idag så försov jag mig.. Vaknade 20 minuter innan jag skulle gå men hellre att jag kommer lite sent men fixad än att jag kommer i tid o fixad. Hehe, hann i alla fall! Eller hade ju idrott i morse & då är det både nämre & vi börjar senare & i onsdags så hade vi ju elevens val & det hade blivit miss förstånd så typ dom flesta vart lite sena..
Snacka om tur.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0